ONSDAG 23 MARS



Sov själv hos Joel inatt så vaknade när han kom hem kring halv 9. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte och köpte täckbyxor. Joel hämtade upp mig på Storheden och vi + Jonte åkte och käka på mat och prat. Skyndade mig hem för att packa och städa rummet. Pappa skjutsade mig till Joel och vid 19-20 tiden satte vi och hans familj oss i bilen för att åka till Hemavan. Har alltså tillbringat hela kvällen i bilen. Vi kom fram hit klockan 12. Jag och Joel åkte runt lite och kolla på de fina stugorna innan vi åkte tillbaka för att äntligen få lägga sig i sängen och sova. Godnatt!

Kommentarer
Veronica Wallgren säger:

Vilket mysigt rum du har :)

2016-03-24 | 06:17:46
Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback