TORSDAG 17/10

10 dagar (?) har gått sen jag blogga sist, känns som nyss.
Om precis 7 dagar är jag 16 år och kan då därför sätta mig i en bil och börja övningsköra, det är en sak av de jag har gjort när jag inte har bloggat. Jag har vart på grundutbildning för övningskörning. Sen har det inte varit  så mycket mer roligt/tråkigt som har hänt de här dagarna som inte händer annars.
Snön har iallfall börjat falla, känns väl inte kul, men inte tråkigt heller. Hann knappt få vara höst känns det som.
 
Imorgon är det äntligen fredag, har väl inte några speciella planer. Luleå spelar så kommer väl att bli så att jag och Hugge lägger oss i soffan framför matchen med massa gott. 
 
 
 

Kommentarer
elin wahlberg säger:

snyggo!

Svar: Men tackar!! :D
viktoria fagervall

2013-10-17 | 22:03:05
Bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback