VECKAN SOM HAR GÅTT

TORSDAG 27/12 2012. 
Jag for in till stan och mötte upp Hugo, letade efter skor och åt på dagobert. For sedan hem till honom. Vi såg film, skulle jag tro. 
 
FREDAG 28/12 2012.
Jag for upp till stallet tidigt. Skyndade mig hem för att fara på bio med My och Idamaria, såg hobbit. Hann somna några gånger i början, den var väldigt seg i början. Vi for till Hugo efter filmen, gick till Johan och lekte. Jag och Hugo gick hem till honom. Mamma kom och hämta mig där vid halv 2. 
 
LÖRDAG 29/12 2012.
Jag vaknade tidigt för att hänga med mamma och min faster till IKEA. Sov nog hela vägen dit, vaknade när vi var i Finland, gick runt på massor av affärer, fick med mig en tröja. Anledningen till att jag hängde med var nog IKEA'S mat och att jag skulle tigga till mig en sänghimmel. På kvällen for jag till My. Jag, Idamaria och My badade och planerade för nyår. 
 
SÖNDAG 30/12 2012.
 For upp till stallet och tog ut hästarna. Hugo kom senare, vi gick till storheden. Köpte godis och någon slags dricka. Han for hem där vid 12. 
 
MÅNDAG 31/12 2012.
Jag vaknade vid 2, duschade, fixade mig, städade. Alla gäster kom klockan 6, vi åt middag och massa annat gott. For in till stan klockan 8, jag Idamaria och My tog bussen till björx och sedan klockan 11 tog vi bussen in till stan, såg fyverkerier, träffade folk. Lite draget var det. Mamma kom och hämtade mig, Idamaria, My och Hugo klockan 2. Hugo sov här.
 
TISDAG 1/1 2013.
 Vi vaknade kring 2, låg och drog oss ett tag. Vi fick skjuts hem till honom, åt pizza och godis. Mamma kom och hämta mig. Laddade ner LOL och spelade det i någon timme, försökte lära mig hur man gick i 30 minuter, hittade det tillslut fast förstod fortfarande inte hur man sköt så blev less och gick och la mig vid 5. Har verkligen vänt på dygnet helt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback