TORSDAG 21/11

 
Jag ska verkligen försöka skärpa till mig nu, bloggen har stått tom allt för länge. Från och med nu, ännu en gång. 
 
Hade svenska nationella tal i slutet på dagen, vet faktiskt inte alls hur det gick, känns inte bra eller dåligt. 
Jag och Hugos familj har varit och ätit på max. Just nu så pluggar Hugo, jag måste också men Elsas värld lockar mer. Vi åker nog till mig lite senare. Den här veckan har gått fort och det är verkligen inte bra, har så mycket plugg jag måste göra bort.  

Kommentarer
Rebecca&Mathias säger:

Lycka till med pluggandet & vilken fin bild! :)Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Svar: Tack så jätte mycket! Ni också! :-)
viktoria fagervall

2013-11-21 | 18:27:12
Bloggadress: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback