HELGEN

FREDAG
Slutade klockan 11, Pernilla följde med hem till mig. Vi gick ut och fotade. Senare for jag in till stan och mötte upp mamma. Fick med mig en tröja och justins parfym! På kvällen for vi och åt jätte god mat hos min faster, tog sedan bussen därifrån in till stan och fikade på friends med lollan. Resten av kvällen satt vi och dega bort i Louise rum. 
 
LÖRDAG
Vaknade kring 10 och for till stallet, riktigt skönt väder så var ute ganska så länge. Vid 7 åkte jag till Hugo, vi lekte i snöhögar och bara myste. 
 
SÖNDAG
Vaknade klockan 9, så är sjukt trött just nu. Vi har väl inte gjort så mycket på dagen, bara pluggat och spelat pippi bowling med hans lillasyster. Ska troligtvis slå på ett avsnitt av gossip girl innan jag somnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback