HELGEN

 FREDAG
Jag for till Nellie kring 11, red ut i det fina vädret. Skyndade mig sedan hem för att hinna städa och fixa mig för att sedan träffa My på storheden. Vi begav oss mot björx, var hos Johan ett tag innan vi gick och köpte pizza. Hugo kom senare också, sov hos honom. 
 
LÖRDAG
Vi for till coop arena för att köpa biljetter till matchen. For hem till Hugo, åt och tog sedan bussen till matchen med my och mäki också. Efter matchen gick vi till Max, åt så att vi rullade fram. Åkte tillbaka hem till Hugo, såg på film sen somnade vi. 
 
SÖNDAG
 
Vaknade kring 12, duschade, åt frukost, sen kom mamma och hämta mig. Jag mamma och Zacke for ut och åkte skidor på isen. Senare kring halv 8 kom IdaS och Ebba och efter det IdaJ och Hanna. Vi for till donken, lekte och åt. Sen for vi vidare till Björn, var där ett tag innan jag gick vidare hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback