Don't stress, don't cry, we don't need no wings to fly, just take my hand.

Snabb sammanfattning av helgen. Har tyvärr bara bilder från lördagen som jag hittade här.
 
Fredag, for in till stan och mötte upp mamma, kollade synen och gick in på lite andra affärer och visa vad jag ville ha i julklapp. På kvällen for jag och Emma till gården, lojsan kom dit senare. For till Emma och Lousie när gården stängdes och drog hem från dom kring 2. 
 
Lördag, Klev upp sådär lagomt tidigt för att vara lördag, for upp till stallet, Nellie var halt och hade feber så avstod att rida henne. Fixade i stallet och allt sånt där. Var med My, Hugo och Johan på kvällen, det var najs:P Somnade sent och drog hem tidigt, sjuuukt seg söndag men fixade ändå lite plugg. 
 
Söndag, Den gick sjukt segt som jag skrev ovan, ville bara sova. Gick till Lojsan senare, köpte glass, såg tv, drog hem, sov. 
 
Och nu till idag, måndag, har som de många andra haft skola, drog till stallet vid 6 efter att ha slumrat till några gånger. Har hittat en väldigt fin jacka som jag hoppas mamma låter mig beställa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback