Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

* Jag faller inte ofta för killar men när jag gör så är jag fast. 
* tvd är mitt liv pga av en viss myssan.
* Pluggar aldrig. Även blir mina prov helt okej. 
* Jag lyssnar oftast på svenska låtar, tex Lars Winnerbäck, Håkan Hellström och Melissa Horn. 
* Gråter sällan då jag gör illa mig, men när det handlar om filmer, kärlek, vänner osv. så är jag väldigt känslig.
* Gillar nästan aldrig statusar. Varför vet jag inte. 
* Hatar ordet "söt". Söt är fult. 
* Ska fara utomlands snaaart, vilket ska bli väldigt skönt. 
* Blir förmodligen att gå frisör eller textil och design. 
* Längtar till gymnasiet, att få lära känna nya människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback