HELGEN

Fredag
       Har faktiskt inget minne av vad jag gjorde på dagen. 
Jag Emma och Louise for och åt middag på Donken. Jag och Louise tog senare moppen till Storheden och köpte frukt och choklad. 

Lördag 
(Bilden är tagen från något ställe i Gällivare) 
Vaknade vid 8 och åkte i väg mot Gällivare för match som det blev 1-1 i. Vi fot och åt på någon restaurang innan vi åkte hemåt. 
Erica kom till mig och vi tog bussen vidare till Elias, där vi till mestadels pratade. 

Söndag 
Låg ute i solen och var på en prommis med zacke. 
Åkte till Simon vid 7. Vi såg klart filmen som vi såg sist, pratade och myste. På vägen hem så stöter jag på en älg, helt själv. Blev väldigt chockad haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback