SÖNDAG 10/11

Alltså det finns en anledning till att jag inte har bloggat och det är att jag inte har några bilder, jag ids inte fota. Inlägg utan bilder är ju skit tråkigt, eller hur? 
  
Jag har hunnit fylla 16 år, övningsköra, haft lov som var otroligt skönt! men gick lite för fort för min del och sen har Hugo flyttat in i ett nytt hus, så det blir ju som en liten flytt för mig också.
 
Vardagarna går söligt och helgen fort, det är väl så det oftast är... 
fredags var jag på en halloweenfest, träffade många som jag inte träffat på länge. Jätte kul!  Igår sov jag och Hugo hemma hos mig, vi gjorde inte så mycket, somnade skit tidigt. 
Just nu är vi hos Hugos pappa, vi ska till hans farmor & farfar och äta middag lite senare. Annars händer det inte så mycket. Det är väl allt plugg som måste bli klart också. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback