HELGEN

FREDAG
Efter skolan skjutsade mamma mig till Hugo, vi låg i hans säng trots det fina vädret. Vi åt middag sen tog jag bussen hem och for i väg till my. Vi spelade fotboll med idamaria och pojkarna från karlsvik. For till storheden och köpte godis och sedan hem till myssan igen. Gick på en promenad och bröt oss in på arcus badet så gangster som vi är. Vid 12 så tog jag och my mopparna till björx och jag for hem till Hugo och sov över där. 
 
LÖRDAG
Vi klev upp vid halv 2, åt frukost och for hem till mig. Jag for till stallet och sedan åt vi middag. Hugo for till sunderbyn och jag till Amanda där Ida, Pernilla och Sandra var. Vi fikade och for sedan ner till stranden och träffade Gustav och Hanna. Vi tänkte grilla med fick tyvärr inte upp någon eld. For hem till Ida och såg Eurovision. Jag kom hem vid 1 och Hugo kom lite senare, vi somnade på direkten.
 
SÖNDAG
Vi vaknade 11 men klev inte upp förren halv 2. Vi låg ute och sola och spela fotboll. Vid 3 tog vi moppen förbi kvantum och sedan vidare till Hugo. Var där ett tag och for hem till mig efter 1 timme. Åt, plugga och såg sverige matchen. Vi somnade efter den. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback