DAGAR SOM HAR PASSERAT

LÖRDAG 19/1 
Jag klev upp tidigt för att jobba på max med Louise. For till Hugo senare på kvällen, vi åkte skridskor. 
 
SÖNDAG 20/1
Vaknade upp brevid en ful jävel, vi låg och drog oss till klockan 2, då jag åkte hem. Gjorde inte så mycket då. 
 
MÅNDAG 21/1
En ny vecka med skola började, på kvällen for jag till stallet och red Storebror, kommer knappt ihåg vad jag mer gjorde, även om det var i går. haha. 
 
TISDAG 22/1 
Skolan gick relativt snabbt, for in till stan och mötte upp Fanny. Mamma kom och hämtade mig från busshållplatsen, vi for och handla. Kom hem ganska så nyligen. Funderar på att tona håret ikväll, har så lång utväxt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback